• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Рік німецької мови - 2017

Неймовірна різдвяна Німеччина

Різдво є одним з найулюбленіших свят безлічі людей в різних куточках світу. Його святкують по-особливому в кожній державі, така європейська країна як Німеччина не є винятком.

/Files/images/27294252_1928446754139824_860340646_n.jpg

Одним із головних символів Різдва в Німеччині є Різдвяний вінок. Він з’являється в будинку з початком Адвенту і складається з ароматних хвойних гілок і 4 свічок. Щонеділі до настання свята на ньому запалюють чергову свічку.

/Files/images/27394697_1928446664139833_785324268_n.jpg

Для Німеччини характерні масштабні різдвяні фестивалі і ярмарки, які відбуваються у всіх куточках країни. На них продають прикраси для дому, солодощі, традиційні напої. Як правило, на ярмарках купують подарунки друзям і родичам, оскільки німцям властиво щедро обдаровувати близьких в Різдво. Відомий український виконавець, Олег Винник, запросив учнів подивитися, як чудово буває на центральних вулицях і площах німецьких міст напередодні Різдва. Після перегляду відеоролика учні ознайомились із справжніми атрибутами Різдва, виконували колядки німецькою мовою та із захопленням ласували різдвяною випічкою.

/Files/images/27335151_2076747789212971_748498292_o (1).jpg

/Files/images/27048816_2076747719212978_2085077248_o.jpg

/Files/images/27267491_2076747755879641_384432714_o.jpg



Міс Дойч

У нашому навчальному закладі вже вкотре відбувся конкурс знавців німецької мови «Міс Дойч-2017». Дівчата виявляли свої здібності у різножанрових конкурсних завданнях: розповідали про себе та свої захоплення, декламували німецьку поезію, розповідали прислів’я, виконували сучасні німецькі пісні, відповідали на запитання вікторини «Цифри та факти про Німеччину», юні кухарі представляли традиційні німецькі cтрави, демонстрували свої танцювальні здібності, здійснювали віртуальну подорож містами Німеччини./Files/images/ms_doych/DSC00750.JPG

Учасниці конкурсу стали переможцями у таких номінаціях:

Міс Дойч-2017 - Ілона Лотовська, учениця 6 гімназійного класу;

Віце Міс - Оля Калимін, учениця 5-Б гімназійного класу;

Міс глядацьких симпатій - Антоніна Боговик, учениця 4-А гімназійного класу;

Міс неповторність - Марійка Бульчак, учениця 5-Б гімназійного класу;

Міс чарівність - Соломія Дорога, учениця 4-А гімназійного класу;/Files/images/ms_doych/DSC00765.JPG

Міс усмішка - Катя Гречанівська, учениця 4-А гімназійного класу.

Присутні на цьому святі глядачі, збагатили свої знання про Німеччину, її звичаї та традиції, культуру, музику, літературу та отримали масу задоволення від виступу учасниць.

/Files/images/ms_doych/DSC00748.JPG

/Files/images/ms_doych/DSC00763.JPG

/Files/images/ms_doych/DSC00756.JPG

/Files/images/ms_doych/DSC00780.JPG


Захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів Гусятинської філії Копичинецького відділення МАН України

Мала академія наук не лише виявляє творчу молодь, а і залучає її до пошукової, дослідницької роботи та сприяє самовизначенню та самореалізації особистості, забезпечує її творчий інтелектуальний та духовний розвиток, готує до майбутньої професійної діяльності і формує майбутню інтелектуальну еліту нації. Учні навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 – гімназія» м. Копичинці є активними слухачами секції німецької мови. У продовж багатьох років вони є учасниками районного та обласного етапів конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт, де виборюють призові місця./Files/images/26853387_840854032773011_267333493_o.jpg
Цьогоріч секцію німецької мови представляла Лотовська Ілона Олександрівна, учениця 6 гімназійного (10) класу, із науково-досідницькою роботою: «Англомовні запозичення у німецькій мові». За результатами конкурсу робота Ілони здобула відзнаку - Диплом ІІІ ступеня (науковий керівник Нечесна В.Я.)

/Files/images/26906103_840854932772921_1232079468_o.jpg



DEUTSCH mit SPAß

Навчання та виховання юних ерудитів неможливе без упровадження одного з найефективніших методів навчання - гри. Інтелектуальні ігри розвивають розумові здібності, спостережливість, креативність, розширюють світогляд та тренують пам’ять./Files/images/26982080_1923670161284150_820621623_o.jpg
З метою узагальнення знань та розвтику творчої активності дітей, вчителі,німецької мови: Нечесна В.Я та Миколаєнко Т.В. провели інтелектуальну гру «Deutsch mit Spaß». Активну участь у ній взяли учні 2 гімназійного класу, команди Lustige» та «Fleißige». Діти зі захопленням розповідали про школу своєї мрії та урок німецької. Цікавим та оригінальним був конкурс на перевірку лексичного запасу, учасники команд складали кросворд, діалоги та спробували себе у ролі перекладача, за що отримали високі оцінки журі./Files/images/26942447_1923670234617476_756152037_o.jpg
В залі панувала дружня та весела атмосфера, учасники активно обговорювали питання та давали вірні відповіді. Обидві команди проявили себе старанними, творчими та цілеспрямованими За резульатами конкурсу переможцем стала команда «Lustige»./Files/images/26981839_1923670174617482_1102845372_o.jpg

/Files/images/27016835_1923670257950807_1538248289_o.jpg

/Files/images/27046450_1923670191284147_1855547937_o.jpg



Важливу роль у сучасному суспільстві відіграє система освіти, метою якої є формування нової генерації молоді, високоінтелектуальної, креативно мислячої, комунікабельної, яка практично володіє іноземною мовою, вміє самостійно здобувати та використовувати інформацію будь-яких життєвих ситуаціях.

На даному етапі розвитку суспіль­ства іноземна мова стала важливим засобом міжнародного спілкування, і настав час, коли українське сус­пільство відчуває гостру потребу у фахівцях різних галузей, які ак­тивно володіли б іноземною мовою для задоволення своїх професійних та особистих потреб

Oрганізація роботи з розвитку творчих здібностей учнів, стимулює розвиток комунікативних здібностей, і забезпечує гармонійне поєднання різних видів мовленнєвої діяльності, допомагає всім учням працювати дружно і ділитись своїми вміннями і досвідом.

Вчителі німецької мови Нечесна В.Я. та Миколаєнко Т.В. На своїх уроках використовують індивідуальний та диференційований підхід, розробляючи тестові та індивідуальні завдання.

У роботі з обдарованими дітьми пропонують учням завдання для інтелектуального самовдосконалення: творчі описи, повідомлення, репортажі, інтерв’ю, есе, цікаві розвиваючі вправи, проекти , тести.

Хоча німецька мова вивчається з п'ятого класу як друга іноземна мова,

вихованці нашого навчального щороку є призерами районних та обласних олімпіад з німецької мови, cлухачами МАН./Files/images/27781362_1935663050084861_818830704_n.jpg

Боговик А.Т. 8(4-А гімназійний) клас I місце (вчитель Нечесна В.Я.)

Стефанів А.А. 11(7 гімназійний) клас II місце (вчитель Нечесна В.Я.)

Черниш В.І.10( 6 гімназійний)клас II місце (вчитель Миколаєнко Т.В.)

Калимін О.С. 9( 5-Б гімназійний)клас III місце (вчитель Миколаєнко Т.В.) Саме розвиваючи творчі здібності учнів на уроках німецької мови, та в позаурочний час їм вдається досягти таких хороших результатів./Files/images/28176498_1941124476205385_582837572_n.jpg



KARNEVAL

Кельнський карнавал є одним з найбільших і найвідоміших у Німеччині.

Карнавал відзначається в Кельні на протязі багатьох століть, і сьогодні існує більш 160 карнавальних товариств, які організовують всі ці карнавальні святкування.

Жителі Кельна називають свій карнавал п’ятою порою року, дуже веселою і безтурботною, і це не дивно адже на відміну від подібних свят інших міст, які тривають щонайбільше два тижні карнавал Кельну звеселяє місто щонайменше три місяці, а всі приготування до нього починаються ще у листопаді. /Files/images/31434039_1977260272591805_831422328960188416_n.png

В час карнавалу кермо влади в Кельні беруть виряджені і прикрашені, а в костюмованих балах і вуличних ходах беруть участь всі крім медиків і поліцейських.

Мало хто працює у ці дні: весь народ на вулицях або в затишних кафе. Без карнавальних костюмів тут з’являтися абсолютно безглуздо.

Карнавальна процесія розтягується на шість з половиною кілометрів. Зазвичай в «рожевий понеділок» в центрі Кельну збираються близько 1,5 мільйона глядачів. Кульмінація свята — поява незмінної карнавальної пари - Принца та Принцеси. У цей момент особливо важливо сидіти на «вигідних» місцях, адже під час ходи з карнавальних возів у глядачів градом летять солодощі./Files/images/ms_doych/DSC03324.JPG

Кожен рік, в кінці лютого,тисячі людей з усього світу приїжджають в німецьке місто на за ході Німеччини Кельн, щоб взяти участь у карнавальній ході. Скрізь в цей час існує звичай перевдягатись у ковбоїв, розбійників, піратів, різних тварин і т.д. Але особливою популярністю тут користуються відьми!

Учні нашого навчального закладу, разом із вчителькою німецької мови Нечесною В.Я., побували на карнавалі у Кельні. Вони слухали бременських музикантів та захоплювалися сучасними німецькими піснями, прислухалися до порад нових українських бабок, щодо вивчення іноземних мов, насолоджувалися співом та танцями відьом, танцювали та розважалися, ловили солодощі, смакували млинцями, проводжаючи зиму разом із Принцом та Принцесою. /Files/images/ms_doych/IMG_20180215_123925.jpg

Найактивнішими учасниками цього дійства були учні 2-го гімназійного, 4-А гімназійного та 6-го гімназійного класів. Усі занурилися у святкову атмосферу веселої німецької Маслянної, зарядилися позитивною енергетикою потішних жартів та розваг і дізналися, як веселяться німці від душі.

/Files/images/ms_doych/IMG_20180215_130034.jpg

/Files/images/ms_doych/IMG_20180215_131247.jpg

/Files/images/ms_doych/IMG_20180215_131218.jpg



Куточок відпочинку

Під час весняних канікул вчителі німецької мови Нечесна В.Я та Миколаєнко Т.В. разом із учнями другого та першого гімназійного класів облаштували куточок релаксу для вихованців нашого навчального закладу. Тут діти зможуть відпочити під час перерви , послухати музику, поринути у світ казки, зіграти у шахи чи твістер, поговорити з друзями, оглянути виставку малюнків чи композицій , тощо.

/Files/images/фото3.jpg

/Files/images/фото5.jpg

/Files/images/фото7.jpg

/Files/images/фото9.jpg

/Files/images/31472655_1977249049259594_1794700780972802048_n.jpg



Великдень

Великдень – свято миру, добра і перемоги життя над смертю. Саме в Німеччині вперше з’явився один із популярних символів Великодня – кролик, який приносить у корзинці великодні ласощі. За однією легендою, богиня весни та родючості Еостра перетворила птаха у кролика, але він продовжував нести яйця і ховав їх у саду. Інша легенда пов’язана з біблійною історію про Ноїв ковчег. Коли ковчег під час Великого Потопу наштовхнувся днищем на верхівку гори Арарат, у ньому пробилась діра. Тоді кролик закрив її своїм хвостиком і врятував всіх від загибелі. Кролик – улюблений персонаж Великодня у німецьких дітей, адже батьки заздалегідь готують маленькі корзинки, кладуть туди шоколадні яйця і цукерки та ховають їх у будинку. А діти потім шукають гостинці від великоднього кролика. Також у Німеччині є традиція плести із гілочок, квітів та стрічок вінки, святити їх у церкві і прикрашати ними будинки. У святкову суботу у багатьох німецьких містах влаштовують Великоднє вогнище, що символізує перемогу над зимою та прихід весни.
Учні школи – гімназії, разом із вчителями німецької мови, організували виставку малюнків та композицій присвячених цьому світлому святу Великодня. Діти також мали можливість переглянути презентацію та ближче ознайомитись із традиціями святкування Великодня у Німечичині.

/Files/images/31466750_1977248775926288_4637061698824437760_n.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 308

Коментарi