Різдво є одним з найулюбленіших свят безлічі людей в різних куточках світу. Його святкують по-особливому в кожній державі, така європейська країна як Німеччина не є винятком.
Одним із головних символів Різдва в Німеччині є Різдвяний вінок. Він з’являється в будинку з початком Адвенту і складається з ароматних хвойних гілок і 4 свічок. Щонеділі до настання свята на ньому запалюють чергову свічку.
Для Німеччини характерні масштабні різдвяні фестивалі і ярмарки, які відбуваються у всіх куточках країни. На них продають прикраси для дому, солодощі, традиційні напої. Як правило, на ярмарках купують подарунки друзям і родичам, оскільки німцям властиво щедро обдаровувати близьких в Різдво. Відомий український виконавець, Олег Винник, запросив учнів подивитися, як чудово буває на центральних вулицях і площах німецьких міст напередодні Різдва. Після перегляду відеоролика учні ознайомились із справжніми атрибутами Різдва, виконували колядки німецькою мовою та із захопленням ласували різдвяною випічкою.
Міс Дойч
У нашому навчальному закладі вже вкотре відбувся конкурс знавців німецької мови «Міс Дойч-2017». Дівчата виявляли свої здібності у різножанрових конкурсних завданнях: розповідали про себе та свої захоплення, декламували німецьку поезію, розповідали прислів’я, виконували сучасні німецькі пісні, відповідали на запитання вікторини «Цифри та факти про Німеччину», юні кухарі представляли традиційні німецькі cтрави, демонстрували свої танцювальні здібності, здійснювали віртуальну подорож містами Німеччини.
Учасниці конкурсу стали переможцями у таких номінаціях:
Міс Дойч-2017 - Ілона Лотовська, учениця 6 гімназійного класу;
Віце Міс - Оля Калимін, учениця 5-Б гімназійного класу;
Міс глядацьких симпатій - Антоніна Боговик, учениця 4-А гімназійного класу;
Міс неповторність - Марійка Бульчак, учениця 5-Б гімназійного класу;
Міс чарівність - Соломія Дорога, учениця 4-А гімназійного класу;
Міс усмішка - Катя Гречанівська, учениця 4-А гімназійного класу.
Присутні на цьому святі глядачі, збагатили свої знання про Німеччину, її звичаї та традиції, культуру, музику, літературу та отримали масу задоволення від виступу учасниць.
Важливу роль у сучасному суспільстві відіграє система освіти, метою якої є формування нової генерації молоді, високоінтелектуальної, креативно мислячої, комунікабельної, яка практично володіє іноземною мовою, вміє самостійно здобувати та використовувати інформацію будь-яких життєвих ситуаціях.
На даному етапі розвитку суспільства іноземна мова стала важливим засобом міжнародного спілкування, і настав час, коли українське суспільство відчуває гостру потребу у фахівцях різних галузей, які активно володіли б іноземною мовою для задоволення своїх професійних та особистих потреб
Oрганізація роботи з розвитку творчих здібностей учнів, стимулює розвиток комунікативних здібностей, і забезпечує гармонійне поєднання різних видів мовленнєвої діяльності, допомагає всім учням працювати дружно і ділитись своїми вміннями і досвідом.
Вчителі німецької мови Нечесна В.Я. та Миколаєнко Т.В. На своїх уроках використовують індивідуальний та диференційований підхід, розробляючи тестові та індивідуальні завдання.
У роботі з обдарованими дітьми пропонують учням завдання для інтелектуального самовдосконалення: творчі описи, повідомлення, репортажі, інтерв’ю, есе, цікаві розвиваючі вправи, проекти , тести.
Хоча німецька мова вивчається з п'ятого класу як друга іноземна мова,
вихованці нашого навчального щороку є призерами районних та обласних олімпіад з німецької мови, cлухачами МАН.
Боговик А.Т. 8(4-А гімназійний) клас I місце (вчитель Нечесна В.Я.)
Стефанів А.А. 11(7 гімназійний) клас II місце (вчитель Нечесна В.Я.)
Черниш В.І.10( 6 гімназійний)клас II місце (вчитель Миколаєнко Т.В.)
Калимін О.С. 9( 5-Б гімназійний)клас III місце (вчитель Миколаєнко Т.В.) Саме розвиваючи творчі здібності учнів на уроках німецької мови, та в позаурочний час їм вдається досягти таких хороших результатів.
Кельнський карнавал є одним з найбільших і найвідоміших у Німеччині.
Карнавал відзначається в Кельні на протязі багатьох століть, і сьогодні існує більш 160 карнавальних товариств, які організовують всі ці карнавальні святкування.
Жителі Кельна називають свій карнавал п’ятою порою року, дуже веселою і безтурботною, і це не дивно адже на відміну від подібних свят інших міст, які тривають щонайбільше два тижні карнавал Кельну звеселяє місто щонайменше три місяці, а всі приготування до нього починаються ще у листопаді.
В час карнавалу кермо влади в Кельні беруть виряджені і прикрашені, а в костюмованих балах і вуличних ходах беруть участь всі крім медиків і поліцейських.
Мало хто працює у ці дні: весь народ на вулицях або в затишних кафе. Без карнавальних костюмів тут з’являтися абсолютно безглуздо.
Карнавальна процесія розтягується на шість з половиною кілометрів. Зазвичай в «рожевий понеділок» в центрі Кельну збираються близько 1,5 мільйона глядачів. Кульмінація свята — поява незмінної карнавальної пари - Принца та Принцеси. У цей момент особливо важливо сидіти на «вигідних» місцях, адже під час ходи з карнавальних возів у глядачів градом летять солодощі.
Кожен рік, в кінці лютого,тисячі людей з усього світу приїжджають в німецьке місто на за ході Німеччини Кельн, щоб взяти участь у карнавальній ході. Скрізь в цей час існує звичай перевдягатись у ковбоїв, розбійників, піратів, різних тварин і т.д. Але особливою популярністю тут користуються відьми!
Учні нашого навчального закладу, разом із вчителькою німецької мови Нечесною В.Я., побували на карнавалі у Кельні. Вони слухали бременських музикантів та захоплювалися сучасними німецькими піснями, прислухалися до порад нових українських бабок, щодо вивчення іноземних мов, насолоджувалися співом та танцями відьом, танцювали та розважалися, ловили солодощі, смакували млинцями, проводжаючи зиму разом із Принцом та Принцесою.
Найактивнішими учасниками цього дійства були учні 2-го гімназійного, 4-А гімназійного та 6-го гімназійного класів. Усі занурилися у святкову атмосферу веселої німецької Маслянної, зарядилися позитивною енергетикою потішних жартів та розваг і дізналися, як веселяться німці від душі.
![]() ![]() | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |